На товари в нашому магазині надається гарантія, гарантійний термін вказаний на сторінці відповідного товару. Також ви можете обміняти або повернути куплений товар згідно Закону про захист прав споживачів.

Обмін/Повернення

Протягом 14 днів з дня покупки ви можете обміняти / повернути товар. Обмін можливий на аналогічний або будь-який інший товар.
Якщо покупка була здійснена в м.Києві - обмін / повернення відбувається в роздрібному магазині за адресою: м Київ, прс. Оболонський 16, оф. 4. У разі купівлі в інтернет-магазині, доставкою по Новій Пошті, обмін / повернення відбувається після отримання та перевірки товару від вас, після чого ми відправляємо вам товар на обмін або повернення грошових коштів на банківську карту.
Якщо виникла різниця у вартості повернутого і знову придбаного товару, то ви відповідно доплачуєте або отримуєте назад гроші (на карту або готівкою в роздрібному магазині). Обмін / повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
У разі повернення товару з суми віднімається вартість доставки.
Обмін / повернення можливе в разі, якщо покупець дотримується правил згідно із Законом прав споживача, а саме:
- з моменту покупки не пройшло більше 14-ти днів
- товар перебувати в належному стані (відсутні сліди експлуатації, потертості, дефекти, - тріщини, відколи й тп.)
- відсутні сліди стороннього втручання (ремонт, клей і тп.)
- товар має повну комплектацію без пошкоджень (ціла упаковка / коробка і тп.)
- покупець зобов'язаний надати товарний чек

Брак

Протягом гарантійного терміну з дня отримання товару ви можете повернути бракований товар. Гарантійний термін товару вказано на сторінці відповідного товару. Протягом 7 днів з дня повернення ми даємо висновок по товару від виробника. Якщо товар бракований - ми відшкодовуємо повну вартість товару, повернення товару по Новій Пошті відбувається за наш рахунок. Якщо дефект товару виник з вини покупця, ви отримуєте назад товар, і повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
Повернення грошових коштів покупцю відбувається після укладення виробника, на банківську карту або в роздрібному магазині в г. Киев.
Брак товару розглядається в разі, якщо покупець дотримується правил згідно із Законом прав споживача, а саме:
- покупець зобов'язаний надати товарний чек
- товар має повну комплектацію
- товар наданий за термінами гарантії

Контакти для зв'язку

Звернутися з питань гарантії, браку / обміну ви можете по тел. 095-09-03-444 а також 093-09-03-444. м. Киев, прс. Оболонський 16, оф. 4.
Для повернення / обміну по Новій Пошті:
Місто Київ, відділення Нової Пошти № 25, Момот Катерина Вікторівна, (096) 09-03-444.
При поверненні та обміні зворотна доставка за рахунок покупця, при браку - за рахунок продавця.

Вдалих покупок!